Varför måste jag förstöra allt?

Dom säger det att 'be carefull what you wish for, causse it might come true'
och ja jävlar, visst är det så. verkligheten har bitit mig i rumpan bigtime och jag
har gapat efter på tok för mycket.
Jag har äntligen hittat ett arbete som jag faktiskt tycker om, ett arbete där jag faktiskt
trivs jävligt bra och dagarna känns inte som en pärs utan de flyter på.
Jag uppskattas större delen av tiden och dom jag jobbar med och för tycker att jag gör
ett bra jobb och behåller mycket hellre mig än någon som faktiskt har utbidlning och erfarenhet.
Vafan skulle ja kasta det åt sidan för? och till vilket pris?
jag har sagt upp allt, precis allt som faktiskt är bra för mig.
jag skulle kunna bygga ett bra liv här. ett riktigt bra jävla liv här.
klart jag ska gå och förstöra det.
Cause thats what I do.
så jävla trött på mig själv. att ja låter mig styras så pass mycket av andra.
så pass mycket att jag faktiskt förstör och  tappar bort mig själv.
Jag hatar det här. Jag hatar mig.
Jag har gjort bort mig.
Big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0