Grattis

Grattis finaste.
Jag menar det verkligen.
Det kan låta helt galet och helt sjukt.
Men jag hade sett fram emot den här dagen.
Ända sedan jag bestämde mig för att du var värd att satsa på.
Ända sen den dagen jag kände att du var rätt.
Ända sen dess så har jag väntat på att den här dagen skulle komma.
Till en början med rädsla och viss oro.
Men med tiden så kändes det bara bra
och hur knäppt det än kan låta.
Så längtade jag.
Jag såg fram emot att lilltjejjen skulle komma till världen.
Även fasten hon inte var min.
Gick och funderade varje dag, har hon kommit än? är hon här?
Satt här och fånlog i min ensamhet när jag fick veta. ända tills jag kom på att du faktiskt inte är en del av mitt liv längre.
Det var inte du som ringde och sa att hon hade kommit.
Jag vet inte om jag får och jag vet inte om det är okei.
Men jag såg helt ärligt fram emot den här dagen.
Jätte konstigt. egentligen.
Är jätte glad för din skull och hoppas att allt går bra.
Av hela mitt hjärta. Önskar jag dig och lillan all lycka.
Välkommen skruttan, var rädd om dig.
Jag vet...det låter nog lite knäppt..
Men det är så det är.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0