Stora planer

Det kommer bara mer och mer. Mer saker som gör livet i sverige värdelöst.
Mer och mer saker dyker upp som långsamt puttar mig mot landsgränsen.
Jag känner att jag inte längre har speciellt mycket kvar här att stanna för.
Sverige är i grund och botten ett bra land.
Men just nu är det inte det ultimata för mig.
Jag hoppas att det finns någonting bättre och mer passande där ute.
För här hemma rinner allt bara ut i sanden och jag kommer ingenstans.
Hur mycket jag än vill och försöker så funkar det inte.
Det sista som höll mig kvar här, i mitt liv i min lägenhet har försvunnit.
Jag känner inte längre att jag måste bo kvar här sommaren ut.
Det är dags för någonting nytt.
Jag har absolut ingentin att förlora.
Ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0