Ja det kan man fråga sig

Stora saker händer nu!
Har inte en aning om det jag gör är rätt
Fast det spelar nog inte så stor roll.
Jag gör som jag brukar nu för tiden.
Vi kör så får vi se om de funkar!
Senast den 1 juni är jag utflugen och jag står utan säkerhet.
Inte en aning om mina planer och mina tankar är helt orealistiska.
Det märker vi som sagt!
Skönt i alla fall att något äntligen händer!
Det har stått stilla så himla länge nu.
Jag slits åt olika håll och bubblar av många viljor.
Men man kan inte ha allt intalar jag mig själv.
Man kan inte ha allt!
Inte på en och samma gång i alla fall.
Allt har sin tid.
Vi prövar!!


Kommentarer
Postat av: Satan

uppdatera då kvinna!

2008-05-05 @ 22:10:39
URL: http://thisaintnocircus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0